фінансових установ
Корпоративне управління
у фінансових установах
ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:
І модуль: 16-18 жовтня 2025 р.
II модуль: 23-25 жовтня 2025 р.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
IQ бізнес центр
м. Київ, вул. Болсуновська, 13-15
Знижка 20% для членів АУБ
Бронювання до 16.09.2025 (включно) – 5%
І модуль: 16-18 жовтня 2025 р.
II модуль: 23-25 жовтня 2025 р.
м. Київ, вул. Болсуновська, 13-15
Загальна інформація про Програму
Асоціація українських банків пропонує унікальну галузеву програму, що поєднує найкращі у своєму класі академічні ідеї та практичний досвід роботи в раді директорів. Ця програма підготує вас до того, щоб з упевненістю зайняти своє місце у раді директорів фінансової установи та ефективно справлятися з важкими, часто непередбачуваними ситуаціями у постійно змінюваному сучасному середовищі.
Вас будуть направляти провідні експерти та практики з корпоративного управління, в тому числі з НБУ, щоб поглибити розуміння ваших обов’язків як члена ради директорів, розвинути основні навички та стратегічне розуміння, необхідні для ефективного служіння, та навчитися застосовувати їх на практиці.
Програма поєднує в собі найкращі досягнення сучасних методів навчання із серією змістовних розмов про нові проблеми, з якими стикаються керівники фінансових установ в Україні. Унікальним аспектом програми є серія панельних дискусій, присвячених новим питанням у галузі корпоративного управління, а також підготовка кандидатів до проходження тестування в НБУ.
Рада директорів – недооцінений ресурс у багатьох фінансових організаціях. Наша програма корпоративного управління забезпечить початківців та діючих членів ради та директорів знаннями, необхідними для забезпечення високої продуктивності та створення вартості у довгостроковій та короткостроковій перспективі.
Поглибіть своє розуміння стратегічних проблем, спричинених сучасною глобальною обстановкою.
Програма
1-й Модуль
Пошуки найкращих практик рад директорів банків
Організація роботи та функції Наглядової ради.
Стратегічне лідерство в складному контексті
Управління змінами та антикризове управління у фінансових установах
Штучний інтелект в процесі прийняття управлінських рішень
Роль голови наглядової ради в системі корпоративного управління
2-й Модуль
Етичні виміри корпоративного управління фінансовими установами в умовах кризових ситуацій
Зміни в регулюванні та нагляді за дотриманням вимог щодо корпоративного управління
Відкритий банкінг в Україні
Кібербезпека в системі корпоративного управління
Ризик-менеджмент в системі корпоративного управління
Навчання проходитиме в змішаному форматі (можлива он-лайн і оф-лайн участь).
Розклад: два модулі по 3 дні з 10:00 по 17:00 з перервами на кейтеринг.
Слухачі забезпечуються навчальними матеріалами.
В кінці навчання учасники програми отримують диплом про проходження курсу “Корпоративне управління у фінансових установах”.
Приміщення з дотриманням заходів безпеки у разі повітряних тривог.
Для кого
Членам наглядових рад
Власникам фінансового бізнесу
Професіоналам ринку
Спікери

Володимир Суханов
Директор Департаменту нагляду за небанківськими надавачами фінансових послуг Національного банку України

Євген Саранцов
Експерт в галузі впровадження інновацій корпоративними спільнотами. Український підприємець, засновник Reactor.ua та Blackbox.ua. Незалежний директор ETG.UA.
Випускник програми MBAF і запрошений викладач KMBS.

Олександр Костюк
Дослідник та експерт в галузі корпоративного управління, д.е.н, професор, головний редактор журналу «Корпоративна власність і контроль». Учасник міжнародного товариства корпоративного управління (США), Ради наукових редакторів (США) та Міжнародної академічної асоціації корпоративного управління (Франція), Сеульського форуму корпоративного управління (Південна Корея). Автор наукових публікацій у фахових виданнях з корпоративного управління та наукових монографій.

Олександр Зеленюк
Міжнародний експерт, управлінець, коуч персонального розвитку та перших осіб (leadership & executive coach). Член ICF. Близько 8 років досвіду проєктного управління в приватній нафтосервісній компанії. Спеціалізується на оцінці та управлінні проєктами в країнах Середньої Азії, Близького Сходу, Африки. Понад 25 років управлінського досвіду у сферах військової, державної та дипломатичної служби.

Світлана Воробієвська
HR-експерт із понад 15 роками досвіду у великих міжнародних компаніях (Україна, Австрія, Італія). Спеціалізується на Performance Management, Compensation & Benefits, HR budgeting, Grading. Має успішний досвід реалізації проєктів з оцінки посад, бенчмаркетингу, програм мотивації працівників, створення моделі компетенцій на основі корпоративних цінностей та інтеграції її в усі HR-процеси. Розробка інструменту 360°-оцінки. Володіє практичним досвідом роботи з міжнародними HR-стандартами та практиками.